ALLE BEGIN IS MOEILIJK…. MAAR WE ZIJN DRUK BEZIG OM DE APP ZO OP TE ZETTEN DAT HIJ NAAR BEHOREN WERKT EN HET OVERZICHT ZO DUIDELIJK MOGELIJK IS. HIERONDER WAAR WE op dit moment NOG MEE BEZIG ZIJN/TEGENAAN LOPEN
- Bij mijn producten staat je lidmaatschap / vrijwilliger / sponsor product etc. Daar zou alleen je lidmaatschap/vrijwilliger/sponsor moeten staan. Er staan nu gegevens waardoor je in de war kunt raken of alles wel klopt. Bij vrijwilligers, sponoren komt er 0 te goeden te staan of betaald tot 2022 of een andere foute datum. Dit is gelukkig wel in orde als we scannen dus daar krijg je geen problemen mee, maar wordt verkeerd getoond in de App. De ontwikkelaar is hier mee bezig.
- Voor buitenlandse rijders is het op dit moment nog niet mogelijk om in de app ook direct te betalen. Zijn moeten apart nog overmaken naar ons bankrekeningnummer, zet hier altijd bij waar de betaling over gaat.
- Als je voor het eerst naar de App gaat ga dan naar mijn gegevens en vul deze zo volledig mogelijk aan en sla onderaan de pagina de wijzigingen op. Als je via een inschrijving dit doet en je bent niet ingelogd dan slaat het programma deze wijzigingen niet op. Dus maak het jezelf makkelijk en doe dit vooraf in mijn gegevens zodat alles direct goed staat.